وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشور ها به دنبال بازدارندگی در دنیای سایبری هستند افزود:آسیب پذیرترین کشور در دنیای سایبری و صفر و یک کشور آمریکا است،چراکه بیشترین استفاده را از این فضا می کند و در واقع بستر های امنیتی خود را بر پایه دنیای مجازی دایر کرده اند.

 جلالی سلاح های دنیای سایبری را به سه بخش تقسیم بندی کرد و افزود:نفوذگر اولین نوع سلاح های سایبری محسوب می شود که کارش نفوذ در بسترهای حساس امنیتی کشور است،نوع دیگر سلاح های استقرار یافته هستند یعنی در جایی مقیم می شوند و نوع آخر سلاح های جمع آوری اطلاعات است.
 
آمریکایی ها آسیب پذیرترین کشور در دنیای سایبری هستند
 
 
وی با بیان اینکه ما در این حوزه توانسته ایم اقدامات خوبی را انجام دهیم گفت:ما در این زمینه توانستیم یک سامانه بومی طراحی و تولید کنیم که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بی نظیر بوده و مراکز حساس کشور را از لحاظ امنیت تامین کرده که نام آن اسکادای است.
 سردار جلالی با تاکید بر دستاور های جدید بومی افزود:در این خصوص می توان به ضد بد افزار پادوویش که از ظرفیت های دانش بنیان تولید شده و در رنکینگ های جهانی رتبه  مناسبی را دریافت کرده اشاره کرد.
 وی در خصوص جاسوسی اسرائیل از مذاکرات هسته ای تصریح کرد:این امکان وجود دارد که در محل مذاکرات جاسوسی ‏شود لذا بر اساس قوانین دیپلماتیک مسئول جلوگیری از این پدیده شوم میزبان مذاکرات است.‏
 سردار جلالی در ارتباط با سوال خبرنگار، در خصوص استفاده مسئولین کشور از گوشی های هوشمند ساخته شده ‏توسط شرکت های خارجی گفت:این گوشی های هوشمند معمولا بر اساس برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده است یک نسخه پشتیبان  از ‏تمامی اطلاعات و داده های شخصی در حافظه جمع آوری می کند که هرگز قابل پاک شدن و حذف نیست و خود شرکت ‏های سازنده به سادگی به این اطلاعات دسترسی پیداخواهند کرد.‏
 وی با بیان اینکه مسئولین دارای اطلاعات طبقه بندی شده مجاز به استفاده از گوشی های هوشمند ‏نیستند گفت:در این خصوص دستور عملی را تعیین کرده ایم که بر اساس آن مسئولین باید از گوشی های غیر هوشمند استفاده کنند.‏

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دنیای سایبری سازمان پدافند غیر عامل کشور ایران آمریکا آسیب پذیری سایبری
[ جمعه 29 خرداد 1394 ] [ 11:18 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب