وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
مفتی دربار سعودی در بی‌حرمتی آشکار به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در منا جان باختند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به این رژیم گفت: شما هرگز در آنچه رخ داد، مقصر نیستید.
نتیجه تصویری برای سگ  
شیخ عبدالعزیز آل الشیخ مفتی دربار سعودی و رئیس به‌اصطلاح شورای علمای ارشد و پژوهش‌های علمی و فتوای رژیم در ادامه تلاش برای مشروعیت بخشی به رژیم آل سعود به سوء استفاده از آیات قرآن کریم پرداخت و خطاب به آل سعود گفت: خداوند هر یک از مخلوقات و خلقش را که بخواهد بر دیگری برتری می‌دهد، خداوند شما را برای این سرزمین بزرگ، سرزمین حرمین شریفین برگزیده است و این از کمال علم خداوند است.
آل الشیخ با تأکید بر حمایت کامل خود و شیوخ وهابی از رژیم آل سعود مدعی شد: خیلی‌ها به حاکمان عربستان و اقتصاد و انسجام آنها حسادت می‌ورزند. 
مفتی دربار سعودی که خبرگزاری رسمی عربستان سخنانش را منتشر کرده است، در ادامه بی‌حرمتی به صدها حاجی مظلومی که در نتیجه بی‌تدبیری و سوء‌مدیریت سعودی‌ها در مشعر منا قربانی شدند، رژیم سعودی را به‌طور کامل از فاجعه مصیبت‌بار اخیر تبرئه کرد و خطاب به آل سعود چنین گفت : شما هرگز در آنچه رخ داد (فاجعه منا) مسئول نیستید،‌ زیرا تمام تلاش‌های موفقیت‌آمیز خود را به کار گرفتید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مفتی آل سعود برگزیده خدا بی حرمتی به حاجیان فاجعه منا
[ جمعه 10 مهر 1394 ] [ 18:23 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب